4/20/2006

Zjistil jsem, že jsem první umělá inteligence

Zjistil jsem, že jsem první umělá inteligence

mé ego je totiž lego.
lego, lego...

...legovaná ocel,
chlupy ze psa či vlka,
ptačí lebka,
kostra krysy.

jsem složený,
složitě,
mozaika prasete v žitě,
ze stavebnice,
dětské hry,
asi merkur...
...venuše, země, marz.

jsem první umělá inteligence vložená do těla prchajícícho zajíce.
rozpálená do běla,
kalená světlem měsíce.
podkutá vibramem.

inteligence komínů,
dálnic,
odpadků.

krev a cisterna na mlíko.
vibrace, šplouchání, hvízdání brzd.

ochočený ostnatým drátem,
zlatými klíckami.

zloděj v zaniklých v zahradách.
loňský vítěz hry na schovávanou.

jsem tedy jste:

písek pána snů v soukolí synapsí.

hra v sázky a dostihy.
sázíte,
máte spoustu dobrých rad,
od dvou je to snad stereotyp?

důstojná hra v šach.

písek místo kamenů,
v hodinkách.
ostrá zrnka v ozubených kolečkách,
z merkuru, z titanu,
z oceli, z lega...

1 komentář: