4/15/2006

Lidé se mě ptají, jak se pořád mám... (Ludia se ma pítaju, čím bysom chcel byť... udavač, udavač... rytmu udavač :)

Máme se pořád bezvadně, někdy lépe. Dnes jsme byli s Hienou a sigurdem na procházce a docela mne mrzelo, že jsem si ssebou nevzal foťák (obťěžuje mne, neustále myslet kam se postavit, kde je jká větev atd...), protože u jezera byly stovyk pářících se nádherných ropuch. Nikdy jsem si nevšimnul, že ropuchy to dělají v grupě. Jedna samice a třeba deset menších samečků naskládaných na ní. Velice zvláštní pohled.
Sigurd dostal fuj a nesmíš, takže jsem se mohli v klidu procházet a poslouchat mlostné kvákání (taky zvuky terenních motorek, ale to už by nebyla romantika, cuž?).
Sigurd měl z celého víletu největší radost z asi dvacetimetrové louže z roztálého sněhu, která mu i v nejhlubších místech sahala sotva ke kohoutku, takže v ní mohl běhat, válet se a tvářit se jako hroch při banění. Vzhledem k tomu, že louže byla úplně čistá (podloží byla tráva), máme bezva přírodně voňavého psa. Takovou koupl by si zasloužil častěji. navícbezvadně aportoval hozený klacek z vody, a krásně se uběhal. Sice teď ještě hlídá před domem, ale už brzo se svalí jako špalek a bude od něj klid.

Hieně úspěšně roste bříško, ale i na dalším sonografu se náš drobeček cudně otočil tak, že pohlaví neukázal. Takže opravdu čekáme KonderSurprise :)
Jinak jsem svou ženu dnes přichytil při internetu, když si četla tohle:

Sviečková na smotane 1. Potrebujeme 600g sviečkovice, 50g údenej slaniny(nemusí byť), soľ korenie, tuk, 1 cibuľa, 150g koreň.zeleniny, mäsový vývar, 1 bobk.list, 2 zrnká nového korenia, 40g hl.múky, 2,5dl kyslej smotany, cukor, citrónovú šťavu. Postup: Odležanú sviečkovicu odblaníme, prešpikujeme slaninou, osolíme okoreníme a opražíme zo všetkých strán. Vyberieme a odložíme do tepla. Na tuku dáme speniť cibuľu, pridáme očistenú pokrájanu zeleninu, opražíme a podlejeme vývarom. Pridáme mäso, bobk.list, celé korenie, prikryjeme a dusíme do mäkka. Mäkké mäso vyberieme, šťavu zahustíme múkou a povaríme 20 min. Pripravenú omáčku pretrieme aj so zeleninou cez sitko, pridáme smotanu, podľa chuti osladíme a ochutíme citrónovou šťavou. Mäso pokrájame na plátky a polejeme omáčkou. 2. Potrebujeme: Sviečkovicu, koreňovú zeleninu, cibuľu, horčicu, koreniny, smotanu, citrón, mlieko, hladkúmúku, olej, cukor. Postup: Mäso orestujeme na rozpálenom oleji zo všetkých strán, potom ho vyberieme a pridáme nastrúhanú zeleninu, cibuľu a 1 lyžicu horčice. Keď si zelenina pustí šťavu, pridáme skaramelizovaný cukor podlejeme vodou a necháme zovrieť. Potom pridáme koreniny a mäso. Necháme variť. Keď bude mäso mäkké, vytiahneme ho von a omáčku zahustíme zátrepkou s hladkej múky a mlieka. Dochutíme šľahačkovou smotanou a citrónovou šťavou, prípadne prevareným octom.

Takže bude bezva večeře, to si pište a udělejte si taky takovou, jíte-li maso.

Jinak když už jsou ty pohanský svátky bohyně Ester, rozhod jsem se, že si poprvé v životě upletu svůj vlastní flaus (pomlázku, tatar, šibák... každý mu říká jinak :). Za Hienina přispění a četných nadávek (myšlených samozřejmě v dobrém) se dílo zdařilo (tak díky téhle stránce: http://www.hobby-info.cz/art.php?id=pomlazka). Není sice dokonalý, protože druh vrby, který jsem si vybral asi není ten co měl být (košíkářská zřejmě není ta žlutá, ale ta červená vrba), navíc nikdo učený z nebe nespadl, ale mě se líbí a je můj. :)

Hody hody doprovody, dejte vejce malovaný, nedáte li malovaný, dejte aspoň bílý, slepička vám za kamnama snese zase jiný.

A ještě poslední věc, co jsem si dnes našel. Je to psí, liščí nebo jiná psovitá (na vlka je to moc malé, zvláště proto, že je to samčí) leb. J vzadu, těsně u prvního krčního obratle prostřelená kulovnící, ale projektyl zůstal v protější stěně, takže je dobře vidět, že myslivci na olovu rozhodně nešetří. Zdá se mi, že je to náboj spíš pistolový (aspoň devítka), ale těžko říct, nechci lebku kuchat, chci si ji pověsit na okno vedle sušených kachních pařátů, které jsou tam už od minulého týdne. Bezva dekorace.

Odpočívej v (našem) pokoji.

No a to je asi tak všecko. Prostě se máme docela dobře, někdy lépe. Zdar a sílu a užijte si svátků sexu a plodnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat