11/21/2005

První druhý sníh a zajimavé fotky z léta

Tak jsem zase jednou udělal tu blbost, že jsem neměl u sebe foťák, a tak nemůžu sloužit fotkama z výletu do Terchovej, kde jsem se poprvé letos (17.11.) brodil v teniskách ve sněhu.

Tanička jako vždy předbíhá

Nicméně na weakendový výlet na Maguru už jsem si foťák vzal, takže o první letošní sněžnou nadílku v Turčianskych Kľačanoch nepřijdete.

Sigurd chytající sněhovou kouli

Když teď koukám z okna v Žilině, je venku cca 5cm sněhu a stále sněží, horší je, že jsou zároveň tři nad nulou, takže na cestách vzniká docela solidní břečka.

já :)

Nicméně na kopcích je už pod nulou (rádio hlásí na Lomnickém Štítu -13) a zachviličku půjde v klidu lyžovat, hurááá.

chata na Kľačianskej Magure


To by bylo tak všechno ke sněhu (ještě si jej něco užijeme), ale protože je dnes společnost čím dál tím více lačná po předávání informací pomocí obrázků (vždy jsem si myslel, že písmo je ideální, ale ikony se na nás valí ze všech stran), něco ještě přidám.
Doufám, že vás alespoň první série pobaví tak jak pobavila mě, když jsem včera uklízel na disku před zálohou.


Hrozná nuda s těma lidma, co tak nějakou bitku, co?

...uff, dobře to sem nečekal, šak počkej, jen co se dostanu na nohy...

... uff, vrrr... já... já... já ti ještě ukážu,....


...to není fér, ty máš o třicet kilo víc...

... sem se urazil, já mám přece vyhrát!

Žádné komentáře:

Okomentovat