11/26/2005

Pozor na to, co si přejete...

Včera večer, jsme s Hienou jeli z práce autem, a kolem cesty po skalách byl po dvou dnech, bez padajiciho sněhu, už jen poprašek mírně ušpiněného a namrzlého bílého čehosi.
Moc jsem si přál, aby se to změnilo (nejsem řidič) a sněhu bylo všude spousta.

Já: "Ach jo, proč nesněží? Už to bylo takové nadějné."
Hiena: "Vždyť sněží, nevidíš?"
Já: "Jenom tak maličko."
Hiena: "Ale ne, to se nesmíš takhle dívat, ono nejvíc sněží, když máš zavřené oči."
Já: "Jééé, tak já se teda nekoukám jo?" a zavřel jsem oči.















Večer jsem ještě poměrně dlouho seděl u počítače, kecal s lidma na netu, hledal nějaké informace o vlkodlacích a vůbec různé horrory.
Jak tak browsím, tak jsem našel nějaký test osobnosti, ketrý jsem si jen tak z legrace vyplnil a hodil jsem jej do svého auditu na nyxu, abzch pobavil ostatní... rozjela se vlna odpovědí, co komu vyšlo a nakonec jsme rúzných testů osobností vyplniki každý asi 5. Dám vám je sem pro pobavení, pozor, všechny jsou anglicky.


Potom už jsem si šel konečně lehnout a zdálo se mi asi o vlcích, sněhu a testech osobnosti... nebo možná... ale co já vím.

Ráno me Hiena budí slovy: "Vstávej už prosímtě a honem se podívej!". Tak jsem se rozespale zvenul z postele a koukám, koukám jak blázeno... ono to fungovalo!!! Venku je skoro půl metru čerstvého sněhu a stále ještě hustě sněží i teď ve tři hodiny, co píšu tenhle blog.
















Jenomže víte co? Dokážete si představit, co se stane když večer znovu usnu, nebo když se nachvilku nebudu dívat...?



Žádné komentáře:

Okomentovat