5/02/2013

Znovu otevřeno

Pochybuju, že ještě existuje někdo, kdo by tenhle blog měl ve své RSS čtečce, pokud se však pletu, budu rád, pokud zanecháte komentář pod tímhle příspěvkem.

Poslední dobou bylo vlastně veskrze jedno, jestli někde blog mám nebo nemám, protože jsem se rozhodl vrátit se k jedné z nejstarších a nejuniversálnějších technologií, tedy k e-mailu. Prostě jsem posílal e-maily lidem, kterým jsem něco chtel.

Těžko říct, jestli budu mít náladu něco sem psát, možná ano a proto tenhle blog znovu probouzím po smrti posterous.com. Zkoušel jsem přemigrovat na wordpress, ale nějak se mi to úplně nezdačilo, protože import měl extrémní problmémy s českými znaky a opravovat několik desítek článků mi prostě nepřipadne časově únosné. Tak tedy proto jsem znova tady, aby se zachovalo alespoň něco, ze stracených dat. Taky už si nemůsím znovu hrát s designem CSS a vůbec, je to vlastně řešení z lenosti.

Tak tedy pokud chcete, můžete zase začít sledovat mou samomluvu, proloženou nesmysly typu poesie, recenze, nebo jen tak poznámky o životě na planetě zemi.

Žádné komentáře:

Okomentovat