7/01/2006

Je Jiří X Doležal šovinista?

Jirka Doležal napsal článek o tom, jak neumí rozchodit Ubuntu, popřípadě Mandrivu. Nejdříve si neuměl přečíst řádek s nápisem: Napiš help, pokud nevíš jak dál. Pak zjistil, že na hardware, které nefunguje nejde zapsat žádný operační systém (s Wokny to ani nazkoušel, nebo o tom ani nepíše, opomenul také odzkoušet distribuce postavené tak, že se nemusí installovat).
Jako vždy rozpoutal flamewar a já mu na to skočil (flamewar není slušné linkovat, tak to nedělám). Napsal jsem mu sáhodlouhé pojednání o to, k čemu je GNU/Linux a proč má pro milión lidí své kouzlo (emailem). Odpověděl mi prvním linuxovým obrázkem co našel na googlu. Ještě chvilku mne to drželo a snažil jsem se jej přesvědčit, že umím i číst, ne jen koukat na obrázky a ikonky, takže by mohl alespoň něco napsat.
Nepochopil to. Nemá na mne asi čas.
Nicméně tohle mezitím proběhlo jinde a pobavilo mne, že na holky čas má. To je dobře, nechtěla by se nějaká Linuxářka obětovat, aby dal ten blbec už konečně pokoj?


Z Linuxového auditoria PINGOO a přátelé
Klubík na podporu a propagaci Open Source komunity...


ANICHQA --- --- 18:26:39 30.6.2006
No ty woe, dostala jsem pozvanku od samotneho JXD (snad?)

#
Sorry, ale to co predvadi JXD je opravdu za hranici veskererych i tech
nejodvaznejsich fantazii. Mam humanitni vzdelani (obor sociologie) a
presto jsem na svem stroji uspesne zprovoznila ubuntu i mandrivu bez
asistence zadneho linuxoveho guru. Oba systemy funguji k me nejvetsi
spokojenosi a widle jsem definitivne smazala.
Odpovědět

*
Re:ubuntu a mandriva
Autor: jxd | přidáno: 18:21, 30. 06. 2006
V tom případě bych Vás rád pozval na skleničku. Můžete, prosím, zaslat
na jxd(zavináč)volny(tečka)cz telefon a svou fotografii? V úctě jxd


HUKOT!!!!!!!!

KYOSUKE --- --- 18:28:15 30.6.2006
ANICHQA: Já bych mu dal košem... ;-)

ANICHQA --- --- 18:28:35 30.6.2006
to ale sovinisticky PRASE...fotku...

KYOSUKE --- --- 18:29:41 30.6.2006

ANICHQA: Pošli mu fotku a napiš mu, že nechodíš s chlapama, co neuměj
nainstalovat a nakonfit Slackware. Uvidíme, jaké distro zkusí
potom... :D

ANICHQA --- --- 18:30:33 30.6.2006
KYOSUKE: dobry napad, ono se to v podstate vcelku blizi pravde :-)

KYOSUKE --- --- 18:39:10 30.6.2006
ANICHQA: Hehe, tak to je škoda, že jsem kvůli packagingu přešel ze
Slacku na Arch... ;-)


OVERDRIVE --- --- 19:04:17 30.6.2006
: )))) Kua, ja zase hraju za Ubuntu a Slax :) Pocita se Slax?

OVERDRIVE: jinak bezva odpovedi jsem mu napsal na tohle
http://www.root.cz/clanky/jxd-boeing-ve-stodole-nepostavite/ a to jsem
to ani necet predtim. Jeste srovnavam ultralajty s raketoplany :)
Lol Lol Lol. To sem se zas jednou nechtene trefil :)

HNHN --- --- 19:13:45 30.6.2006
OVERDRIVE: nechapu ze ti ten provokater stoji za cas psat neco takto
dlouheho...

Žádné komentáře:

Okomentovat