7/06/2006

Cyril a Metoděj

Včera byl krásný den, včera neděle byla... teda vlastně byla středa, ale státní svátek, takže byla stejně pohoda. Tedy vlastně až do večera.

Mia je neuvěřitelě hodné miminko, budí se téměř pravidelně každé čtyři hodiny, jí jak drak, směje se a dělá xichty, nosí se v parádním kusu látky, co jsem jí koupil v jednom slovenském ekologickém obchodě (původně jsem tam chtěl hlavně Lena Natur, což je ekologický přípravek na mytí nádobí) a vůbec je to bezva dlaší přírůstek smečky.

Tatínek v sedesátých letech ve Vietnamu

Jinak vzhledem k tomu, že sjem na to neměl čast, atak někteří čtenáři asi neví, že už má i rodný list a jmenuje se po mě, na což jsem hrdý, jako slon na chobot :)
Každopádně je to od Hieny hezké, že s tím souhlasila :)

Celý sváteční den jsme proflákali s dítkem a maminkou na zahradě, já čistil rybník, koupal psa, čistil druhému psu alkoholem utržené rány na hlavě, četl si knížku a nosil dítko v povianu.

Maminka a psi

Pak jsme s vydali společně s Kačabou na výlet na jezírka, kde jsem si chtěl letos poprvé zaplavat a také odzkoušet, zda by se do vody nedali dostat psi.
Jo, dostat do vody psy :). V konečném důsledku to byla neuvěřitelná legrace, protože Sigurd ani tak naplave jako spíše se za hurónského cákání topí, Zapata zase plave stejně elegantně jako běhá, nicméně s obrovskou nechutí.

Jak utopit psa Sigurda

Jak utopit psa Zapatu

Večer začaly padat krajíce namazaným na koberec. Nejdříve se ukázalo, že Zapata si namohl ve vodě nohu (asi), takže se na ni nemůže postavit, pročež jsem jej musel odnést z hospodské zahrádky, kde jsme si dávali Kofolu.
Potom zavolal soused z našeho budoucího bydlení, že už mu x hodin nejde proud (tedy i teplá voda, což v rodině s šestitýdenním dítětem není úplně bezva), díky tomu kabelu co jsem jej kdysi přesekl a elektrikáři jej neopravili předtím, než jej zedníci naházeli mokrou omítkou.
Telefonování a telefonování, nakonec vytažená šňůra z jednoho okna do druhého. Nakonec, protože Mimi spořádaně prospala celý den, vyžadovala prozměnu pozornost celý večer a ráno.
No neber to :)

Spoň že se máme rádi, ne?


P.S.: Nekouřím už třetí měsíc.

Žádné komentáře:

Okomentovat