7/07/2006

Jen pro ty, kdo chtějí vidět Zapatu

Dám sem jen jednu fotku Zapaty, je z dneška a spoulu s ním je na fotce dlaší zvíře, jmenuje se Janka a jen se nám tak bezprizorně povalovalo na zahrdě. Nemá známku, ani obojek, proto prosím případného majitele o její identifikaci a včasné odebrání.

Ale ne, ve skutečnosti dávám Zapatovu fotku jak kvůli svému chrtímu auditku na nyxu, kam ji odsud budu linkovat, tak také kvůli emailu, který jsem se dnes konečně dokopal napsat.
Email je pro chovnou stanici Balšaja Achota, odkud jsem si púcodně chtěl vzít barzoje a omlouvám se v něm, že již svého druhého psa mám a že tedy nevezmu štěně, které se asi narodí každou chvíli.
Ukázalo se, že jsem slabá povaha, protože tenhle emajl jsem měl napsat už před cca dvěma měsící a ne týden předtím, než se zvířátka narodí, to jse odemě vážně hnusné. Prostě neumím odmítat. No snad se na mě nezlobí až tak moc a podívají se alespoň na maličkého Zapatu.


Žádné komentáře:

Okomentovat