6/23/2006

Same dobre zpravy

Jednou si tak jdu po dedine se sigurdem na vecerni vencenia pribehne k plotu chlapik, co dela na stavbe a zacne volat jineho. "Podivej podivej, krasnej boxer..."
Prijde druhy. Kecame o boxerech. "Ja jsem z Klacan...", "Ja jsem z Oravy..."
"Ja mam jen tohohle psa, ale bavi me a klidne i dalsiho bych si dal."
"Ja mam tri suky a jednoho psa..."
"Je, to by se daly delat stenatka..."

Pak jsem sel dal, s tim, ze on za tri tydny dojeden na jinou stavbu a priveze fotky.

Za xxx dnu sedim v hospode a prijde nejaky chlap, ze ma ty boxeri fotky. Chvilku mi trvalo, nez se mi rozsvitilo, ale byl to on.
Fajn mladejmuz. Hezci psi.
Mel jsem zrovna Sigurda ssebou, tak si jej poradne prohlid a chvalil jej jak mohl.

A asi o dalsi tyden pozdeji prijdu domu a Olga, ze pry me nekdo shanel a chce pry kryt suku od Sigurda.
Oka. Jen at zavola, cislo dostal.

Vcera vecer chlapik prijel, dneska znovu.
Fotky souloze jsem nestihnul. Vcera jsem si ve spechu zapomenul fotak, dnes cela akce trvala i s oddelenim cca 30minut, takze nez jsem zavrel Zapatu, uz bylo po vsem, jen cekali az se pusti.

Kdo to nezna (ja to taky nevidel predtim), tak cely akt trva cca 20minut. Samotne dovnitr ven trva asi tak minutu, ale pak se cca 15-20minut ceka, nez jej ona pusti ven. je to dost hruzostrasne, pac k sobe oba psi po chvilce motani stoji zady, tedy pes ma penis do praveho uhlu k puvodni poloze. Oba pak stoji, nebo se pomotavaji a jsou vlastne jednim dvouhlavym psem.
Moc zajimava je ta priroda.

Dam sem fotku popisovane situace, jeho a ji (post coitum).

Pak jeste jednu Miusku a mou malickost s Miou hned po ranu (spala od pulnoci do osmi, takze zatim pohoda).



Hardcore post coitum

On po

Ona po


Ja a Mia po ranu (okolo 8:00)

MIMI

Žádné komentáře:

Okomentovat