3/29/2008

muj flickr opet funguje pro verejnost

Parada a nadseni,
myslel jsem si, ze prechod z flickr.com na mene dokonale, ale svobodnejsi ipernity.com bude snadny, ale zjistil jsem, ze flickr ma uz natolik velkou a ruznorodou komunitu, ze uz pravdepodobne pochytal gro soucastneho fotografickeho trendu a prechod jinam je dobry pouze pro vystavovani vlastnich veci, coz zas az tak nepotrebuju, ale na komunikaci a uceni se, inspiraci a vubec vsechny ty socialni site a pavuciny webu 2.0 holt potrebuju flickr, tusim se tomu rika prirozeny monopol.



Vzhledem k tomu, ze jsem mel nejake neshody ohledene fotek v me gallerii, ktere jsou volne dostupne, flickr mi dal celkovy ban a to tim zpusobem, ze udelal celou mou gallerii viditelnou pouze pro registrovane, coz se mi nehodilo, vzhledem k tomu, ze jeji obsah ma byt i ma prezentace.
Prestal tim padem fungovat mimo jine RSS feed, coz byla dalsi rana pod pas.

Nakonec pomohlo mimo jine i to, ze svou galerii mam zaplacenou jako professional verzi a dalo se oprit o nelegalni zasahy do meho vlastnictvi, cehoz se flickr asi trosku polekal, coz je paradoxni a legracni, vzhledem k tomu, ze mam na vsech svojich fotkach pravo volneho pouziti pro kazdeho.

Tak tedy hura, flickr.com je zase muj pritel, ale kazdopadne budu udzovat i
ipernity.com, aby byla i moznost uniku, kdyby flickr zase zacal stavkovat, popripade mi jednoho krasneho dne nedal me fotky.

Carpe diem.

Žádné komentáře:

Okomentovat