12/27/2005

Zase jeden výlet na Maguru

Včera večer, po dopsání předešlého bloggu jsem se rozhodl, že si zasloužím pivo v hospodě, vzhledem k tomu, že než jsem se vymotal z domu, bylo něco okolo půl desátézkončil jsem u Lely a Jančiho doma, kde nastala žranice, pitka černého piva a pařba na slovenské punkové hity roku 1993.
No prostě něco neuvěřitelného a velice zábavného.

Mia: "No ty ses teda poved, to ti povim."

Nejsem dárek, nejsem dárek, nejsem dárek!!!!

Jak už to tak bývá, je ráno moudřejší večera a já byl opravdu moudrý jak růžový nafukovací balónek. Naštěstí ne každé přísloví musí mít vždy pravdu (že by vyjímka potvrzovala pravidlo?), a tk jsem se opravdu potkal v devět pět u kostela s Jančičou a Vlastíkem, abychom se vydali na hon mé ženy, která se vydala na Kľačanskou Maguru odzkoušet své novoučké skialpové lyže.

Janka Hoľová aka Jančiča, majitelka bardzoje Mia, pekna holka, kverulant, nadmerny kurak, brzda a milenka :)

Růžové balónky v čerstvém ranním větru přešly do módu plastelínový svět a já si pozvolna uvědomil, že vlastně dnes mám nový rok, protože to co se včera dělo, byla samozvaná oslava Silvestra :)

Vlastík. Potkal jsem jej včera a docela mne baví. Fajn chlap.

Šlapalo se docela bezvadně, i když je třeba podotknout, že naše výkony (že Jančiča :) nebyly nijak závratné a hon na rudou lišku byl mírně degradován zjišěním, že zatím co lovci úspěšně zdolali prvních sto metrú výškových, liška už si dává čaj o osumsetmetrů výškových dál.

Výhled ma Martin, tak z půlky kopce I

Výhled ma Martin, tak z půlky kopce II

Zastrašit jsem se nedali a slavně jsme zvýtězili, samozřejmě, jak jinak.
Občas pomohlo to, že jsem odmítal zastavit a kouřit cigarety, které jsem nesl té, která nejvíce zdržovala. SIce jsem se tímto stal náhradní liškou lovenou a zbývalo jen málo času na pořádné fotografování, ale bylo to zábavné.

HORE ZDAR!

Vrcholová: Protější Velká Fatra

Martinské Hoľe

Taky někdy chctete být svojím psem?

Když z kopce, tak jedině po zdaku :)

Každá správná štvanice, měla by být vybavena smečkou psů. No myslím, že uznáte sami, že naši psi jsou k tomuto úkolu jako stvoření. Vychutnejte v klidu a teple přiložený minicomix, vše nejlepší do nového roku a nepijte černé pivo! :)


Hele jakej sem bezva zubatej vetřelec

No to máš sice dobrý, ale já Ti stejně ukousnu nohu

Nebo spíš hlavu?

Až tě chytím tak tě sním...

Sněžní psi

Mám dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat